Πέμπτη 24 Ιουλίου 2008

εεεε, εντάξει

- Γιατί δε με είχατε ενημερώσει ότι πρέπει να είμαι σε ετοιμότητα για να έλθω στη μονάδα απόψε;

- Το έχω γράψει στις υπηρεσίες.

- Τι έχεις γράψει; Εγώ βλέπω απλά το όνομά μου, γραμμένο με στιλό, πάνω σε ένα άλλο χωρίς υπογραφή και σφραγίδα όπως οφείλει. Και έπειτα δε με ενημέρωσε κάποιος για την αλλαγή όπως πρέπει!

- Εεεεε, εντάξει τώρα τι να κάνουμε...


άντε γαμήσου ρε καραγκιόζη υπηρεσιολόγε. που σε έχουν βάλει να κάνεις μία απλή δουλειά και δε θέλεις. Τι θα πει "τι να κάνουμε;". Δεν πρόλαβα, το ξέχασα, μου διέφυγε, δεν το θεώρησα σημαντικό το καταλαβαίνω. Το "τι να κάνουμε" όχι.

3 σχόλια:

hasapi grammata είπε...

pterarhe
oute ego eimai sta kala mou
oute esi exeis diathesi na grapsis apo oti vlepo
elpizo parodiko kai gia tous dio mas
filia

Unknown είπε...

κουράγιο σειρά!
έτσι λένε;
:)

hasapi grammata είπε...

stous agapimenous mou blogger stelnw tin agapi mou kai xronia polla