Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2008

Αλτ τις ει;

Ο νέος χρόνος!!

σε 4 ώρες έχω να φυλάξω σκοπιά 10 ώρες μέσα στο ερχόμενο 24ωρο και αμέσως μετά να πάω στην επιστασία μου. Ο κίνδυνος επίθεσης των ΕΜΟ είναι αυξημένος, για αυτό και οι αισθήσεις μου πρέπει να είναι τεταμένες. Υπάρχουν και χειρότερα όμως, όπως για παράδειγμα τα παιδιά που έβγαλαν μέσα τη βραδιά.

Έχω μαζί μου ένα θερμός με καφέ και ένα παγούρι με ουίσκι. Όποιο χρειαστούμε είναι διαθέσιμο.

Με πήρε τηλέφωνο και ο έρωτας που πληγώσαμε και μας πλήγωσε, σημαδεύοντας έτσι τον τελευταίο χρόνο, πιθανότατα και περισσότερους. Η συνομιλία ήταν δηλητηριώδης και το στομάχι μου έκτοτε έχει κάνει ανταρσία. Έγινε σαφές ότι τα πράγματα είναι άσχημα - ο Άγιος μάλλον δεν είναι σε θέση ούτε να κάνει θαύματα, ούτε να αλλάξει το παρελθόν. Ένας απλός υπάλληλος που φέρνει δώρα είναι και αυτός. Τι να το κάνω το σετ γυμναστικής ρε φίλε, θέλω τη φίλη μου πίσω!

Δε θα αυτοκτονήσω με το όπλο γιατί είμαι πατρίκιος και οι πατρίκιοι δεν αυτοκτονούν σε διατεταγμένη υπηρεσία. Άσε που είναι τρελό banalite, οι αριστοκράτες μένουν ζωντανοί για να υποφέρουν. Ωστόσο, μάλλον θα τιμήσω περισσότερο το παγούρι με το ουίσκι παρά το θερμός με τον καφέ.

Καλή χρονιά σε όλους τους στρατεύσιμους.


Υ.Γ. χτες το πρωί είπα τα κάλαντα σε ένα σωρό πλακοφόρους (όσοι έχουν το βαθμό του ταξίαρχου και άνω. Είχε τρελή πλάκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: