Κυριακή 18 Μαΐου 2008

Στρατεύσιμος Σμηνίας


Επιτέλους έφτασε η διαταγή που με ορίζει Σμηνία από Δόκιμο Έφεδρο Υπαξιωματικό που ήμουν ως τώρα... Οι αποδοχές αυξάνονται κατακόρυφα και πάνε στα 10 €, ενώ κολλάω στο μπράτσο μου και το διακριτικό του βαθμού μου. Λογίζομαι ως αρχαιότερος από τους άλλους Σμηνίτες και ΟΒΑ, ενώ είμαι νεότερος από τον μόνιμο Υποσμηνία.

Κατά τα άλλα, ο βαθμός του Σμηνία είναι μία διάκριση που κέρδισα χωρίς να έχω κάνει κάτι για να αποδείξω ότι την αξίζω, αν και δόθηκε λόγω των σπουδών μου (όχι ότι δεν έχουν αξιόλογες σπουδές και άλλοι φαντάροι). Στο ΣΞ οι στρατεύσιμοι Σμηνίες (που ονομάζονται Λοχίες) και κάποιοι κατώτεροί τους (που ονομάζονται Δεκανείς) συχνά φέρονται τρισάθλια στους υπόλοιπους. Χαίρομαι που στην ΠΑ δεν υπάρχουν τέτοια περιθώρια. Δεν έχω δώσει δείγματα στον εαυτό μου ότι έχω τέτοιες τάσεις, αλλά πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να κυλήσει κανείς σε τέτοιες γελοιότητες.

Αυτοί που χάρηκαν περισσότερο είναι ο παππούς μου , ο οποίος είχε αυτόν το βαθμό στη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου και του Εμφυλίου, και ο πατέρας μου ο οποίος θυμάται από τη δικιά του θητεία πως οι βαθμοφόροι στρατεύσιμοι ήταν συχνά πιο αξιόλογοι από τους υπόλοιπους κάτι που φυσικά έχει καταργηθεί.

Ήδη, λόγω του βαθμού μου, εκτέλεσα και υπηρεσία Υπαξιωματικού Αλλαγής αντί για απλός Σκοπός, όπου και ήμουν υπεύθυνος για την τοποθέτηση των Σκοπών για όλο το 24ωρο και την ομαλή λειτουργία της Φρουράς, υπό τις διαταγές του ΑΚΕΦ. Βέβαια ο ΑΚΕΦ συνήθως κοιμάται μετά τη μία, οπότε οι ευθύνες πέφτουν αποκλειστικά σε μένα.

Είναι μία υπηρεσία που καταδικάζει τον παραλήπτη της σε στέρηση ύπνου και του εγκαθιστά το τεράστιο άγχος να ξυπνήσει πρώτος για να μπορέσει να ξυπνήσει όποιους δεν το θυμηθούν (τι σύμπτωση, είναι οι ίδιοι πάντα!). Στην περίπτωσή μου, το πρόβλημα αυτό είναι ακόμη πιο έντονο, καθότι εγώ και το ξυπνητήρι είμαστε χρόνια τσακωμένοι. Τώρα τελευταία έχει πέσει μία μόδα και κόσμος κοιμάται στα αυτοκίνητά του μέσα αντί για τους χώρους της Μοίρας, οπότε και έπρεπε να επισκέπτομαι το πάρκινγκ προκειμένου να εντοπίσω τους Σκοπούς της βάρδιας.

Διαπίστωσα διάφορες δυσλειτουργίες οι οποίες δύνανται να βελτιωθούν και θα υποβάλω τις παρατηρήσεις μου στο Σμήνος Αστυνομίας Φρούρησης, το οποίο έχει υπ'ευθύνη του όλα αυτά. Χρησιμοποίησα και το βαθμό μου για να διατάξω τον αλητήριο οδηγό, ο οποίος επέμενε να στριμώξουμε 6 άτομα στο πίσω μέρος του τζιπ προκειμένου να οδηγήσει 5' λιγότερο.

Συγγνώμη φίλε, αλλά άμα δε σου αρέσει να είσαι οδηγός, έλα να φυλάς σκοπιές. Δε θα στριμώχνεις τους συναδέλφους σου στρατεύσιμους επειδή αποφάσισες ότι απόψε βαριέσαι.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητηρια για την προαγωγη!Επιτρεψε μου ομως να σου κανω μια μικρη ερωτηση:Οι εφεδροι ΔΕΥ εχουν βαθμο στο μπρατσο,η πρεπει κανεις να ειναι μαντης για να καταλαβει οτι ειναι βαθμοφοροι?Συγνωμη για την ερωτηση,απο περιεργεια ρωταω.Παντως,εχω ακουσει οτι στο στρατο ξηρας πλεον βγαζουν μονο εφεδρους δεκανεις και στο ναυτικο βγαζουν μονο εφεδρους διοπους πλεον και οχι εφεδρους κελευστες.Στο ναυτικο κελευστης = λοχιας και διοπος=δεκανεας.Μακαρι,με τον καινουργιο σου βαθμο να εχεις μια πιο ξεκουραστη θητεια.Αυτη η φωτογραφια με τον Κινεζο στρατονομο λεει πολλα.Τραβανε αγριο κουπι αυτα τα παιδια.....

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Δεν κατάλαβα: υπάρχουν έφεδροι που βάζουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στη μονάδα και επιπλέον κοιμούνται και μέσα σε δαύτα;
Μένω έκπληκτος. Γιατί, οι θάλαμοι τι έχουνε;

Δημητρης Καμπερος είπε...

πολλοί βάζουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στη μονάδα και γιατί όχι άλλωστε; Αφού χώρος υπάρχει άφθονος και οι αποστάσεις είναι πολύ μεγάλες.

Οι θάλαμοι δεν είναι ακριβώς σαν το Hilton, μάλλον είναι πολύ πολύ χειρότεροι, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι καλύτεροι από ότι να κοιμηθεί κάποιος στο αυτοκίνητό του σα μεθυσμένος που δεν μπορεί να οδηγήσει!

Οι ΔΕΥ ναι, φέρουν στο μπράτσο το γαλάζιο γαλονάκι. Όχι η θητεία δε γίνεται πιο ξεκούραστη. Ίσως έχω την ευθύνη να φέρομαι κάπως πιο σοβαρά για τιμώ με τη σειρά μου την Υπηρεσία που με τίμησε.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Σίγουρα δεν είναι σαν το Hilton αλλά νομίζω ότι και οι συνάδελφοί σου σμηνίτες δεν έμεναν στο Hilton πριν καταταγούν. Και σίγουρα ο θάλαμος της ΠΑ του 2008 είναι πολύ καλύτερος από τον θάλαμο του ΣΞ του 1991, όπου έμενα εγώ, ο εξίσου μαμάκιας και μπούλης.

Δεν είμαι καθόλου «στρατόκαυλος», μια απλή ματιά στο μπλόγκι μου αρκεί για να καταλάβεις. Όμως είναι πολύ κακό, για να μην πώ χυδαίο, κάποιοι να κοιμούνται στα αυτοκίνητά τους και όσοι δεν έχουν στο θάλαμο. Οχι μόνο γιατί αναπαράγει τις ανισότητες αλλά και γιατί διαρρηγνύει τον ιστό της συναδελφικότητας, το μόνο θεσμό, στον οποίο μπορεί να βασιστεί ο στρατευμένος.
Λέω μπούρδες, ε;

neoinileias είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.