Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

Άααανδρες, Αττνώς!!!


Ο νεοσύλλεκτος εκπαιδεύεται στο στιγμιαίο ύπνο όπου και αν βρίσκεται, σε οποιαδήποτε κατάσταση. Εδώ νεοσύλλεκτοι κοιμούνται μεταξύ εκπαιδευτικών ωρών κοντά στο μεσημέρι και με μεγάλη φασαρία στο θάλαμο. Διακρίνεται το μεγαφωνάκι του γύφτου το οποίο γκρινιάζει ολημερίς.


O πανέξυπνος ΥΠΑΞ που είναι υπεύθυνος για τον εφοδιασμός δε μου άλλαξε τη φόρμα και το μπαντελόνι παραλλαγής μου, παρότι είναι στο μέγεθος του Ευάγγελου Βενιζέλου! Χρησιμοποίησε κάθε πιθανή πρόφαση και άπειρη αγένεια για να μη σηκωθεί από το τραπέζι του, ώστε να μου φέρει αυτό που χρειαζόμουν.

Πρόκειται για ένα αγενέστατο άνθρωπο, πιθανότατα ανίκανο για οποιαδήποτε παραγωγική εργασία, ο οποίος έχει αγκιστρωθεί στη μικρή εξουσία του και την έλλειψη επίβλεψής του. Φυσικά, όπως γίνεται με όλους τους δημοσίους υπαλλήλους άλλωστε, η οκνηρία του δεν έχει συνέπειες μόνο στον εαυτό του, αλλά και στη διαχείριση δημοσίων αγαθών!

Σε όποιον δεν αρέσει κύριοι η δουλειά του, να σηκωθεί να φύγει έχω να δηλώσω. Όχι να βρίζουμε εκεί που δουλεύουμε, να βρίζουμε αυτούς που έχουμε να εξυπηρετήσουμε και δουλειά να μη γίνεται;

Ας είναι.. Εγώ έχω λεφτά να αγοράσω άλλα. Αυτός όμως;

Το πρωί έφαγα το κρύο της αρκούδας. Κρύωνα παρότι φορούσα 6 στρώματα ρούχων! Μετά όμως ο υπέροχος ήλιος αποζημίωσε για το πρωινό χουνέρι και μου έφτιαξε τη διάθεση.

Υπέροχο φαγητό χτες το βράδυ. Μπακαλιαράκια πλακί. Όταν ρώτησαν ποιοι δε θέλουν να φάνε, έγινε η έξοδος του Μεσολλογίου. Καλύτερα γιατί το εστιατόριο ήταν ήσυχο και έφαγα όσο ήθελα από το πιο νόστιμο και γκουρμέ φαγητό μέχρι σήμερα (και υποψιάζομαι μέχρι το τέλος).

Υ.Γ. Αττνώς - συνίζηση του 'ε' στο αρχικό πρόσταγμα αττενώς, που σημαίνει ότι οι παρεβρισκόμενοι σε μία παράταξη οφείλουν να κατεβάσουν τα χέρια τους, εφόσον τα είχαν σηκωμένα από προηγούμενο πρόσταγμα...

2 σχόλια:

Unknown είπε...

ΦΙΛΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ,ΑΠΛΩΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΚΟΤΗΤΑΣ ΟΥΔΕΙΣ Ο ΛΟΓΟΣ.ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
(ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ)
ΚΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Δημητρης Καμπερος είπε...

αγαπητέ λευτέρη,

το δημόσιο είναι ένα τμήμα από εμάς... Είμαστε ανεπρόκοποι, άξεστοι, αγράμματοι και βαριόμαστε να προοδεύσουμε. Για αυτό και δεν υπάρχει δυνατότητα να οργανωθεί κάτι πιο αξιόλογο.

σκέψου το!