Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2007

Η τυρρανία των αδαών

Όποιος βρει το παράδοξο της εικόνας, δώρο κουραμπιές. Η απάντηση στο πρώτο σχόλιο.

Η μέρα ξεκίνησε στις 11:40, όταν μου ζήτησαν πολύ αγενώς να κάνω την υπηρεσία του θαλαμοφύλακα στις 4 το πρωί και τους είπα ότι δεν το κάνω ούτε για τον υπουργό. Εγώ είχα ανάγκη τον ύπνο, αλλά ο θαλαμάρχης επέμενε. Επειδή η υγεία είναι uber alles και επειδή ήρθα στην Τρίπολη για να πάρω καθαρό αέρα, αλλά όχι και πλευρίτη, πήγα στο γιατρό βραδυάτικα προκειμένου να πάρω και επίσημη δικαιολογία.

Βγαίνοντας έξω από το θάλαμο, είδα και το μοίραρχο με πολιτικά - ωραίο παιδί, αν και λίγο βραδύγλωσσος ο άτιμος (βασικά παίζει να είναι και βραδύνοας, όμως στο περιβάλλον που βρίσκεται είναι αδύνατο να διακρίνει κανείς τον έξυπνο από το μπούφο).

Δυστυχώς ξύπνησαν έναν γιατρό για να με οδηγήσει στα ιατρεία (τι ηλίθια η Υπηρεσία ώρες ,ώρες - μπορούσα να πάω μόνος μου ή συνοδεία κάποιου οργάνου υπηρεσίας), τον αγαθό γίγαντα (53 νούμερο αρβύλα).

Το κρύο μέχρι τα ιατρεία μου έδωσε ένα καλό συριγμό στην αναπνοή μου, που μόλις τον άκουσαν τα ντοτόρια με έβγαλαν ελεύθερο υπηρεσίας (επιτέλους - τι ζήτησα κι εγώ; 24 ώρες ξεκούραση...). Μου έδωσαν και οξυγόνο που το πήρα όχι γιατί το είχα ανάγκη, αλλά γιατί ήθελα να το δοκιμάσω κι εγώ μία φορά στη ζωή μου - όντως it gets you high (ιατρικό reference εδώ).


Το πρωινό μου όμως έμελε να είναι επεισοδιακό. 2 little pricks μου την είπαν.
Η φράση μου τα μεσάνυκτα ότι "κάποιος γιατρός θα βρεθεί να με εξετάσει" εξελήφθη από άλλους ότι θα πάρω τηλέφωνο το βύσμα μου... Πόσο αθώοι είναι μερικοί και πόσο ανίκανοι να ολοκληρώσουν μόνοι τους ορισμένα θέματα.

Ο πρώτος φώναζε επειδή στην αρχή (10 μέρες πίσω δηλαδή) ζήτησα να κάνουμε δύο φορές καθαριότητα στα μπάνια κάθε μέρα, ενώ δεν καθαρίζω (έχω καθαρίσει ως σήμερα 4 φορές & έχω φέρει πολλές φορές γάντια από άλλες υπηρεσίες ). Άλλοι θάλαμοι καθαρίζουν τρεις φορές τη μέρα και αφήνουν τις αρβύλες τους εκτός.

Ο δεύτερος είναι ένας υπερβυσματιομπουχέσας που τη βγάζει στο γραφείο προσωπικού και δεν κάνει τίποτε άλλο - ούτε θαλαμοφύλακας, ούτε σκοπιές, ούτε ασκήσεις. Κλασσική φάτσα αμερικανακίου χωρίς σαφήνεια στην οργή και τη μαγκιά του - του αρέσουν πολύ τα όπλα και είναι ρατσιστής με άλλους λαούς και το άλλο φύλο. Θα μπορούσε να έχει παίξει σε ταινία όπως το Kids. Αυτός λοιπόν έκανε θαλαμοφύλακας στη θέση μου για πρώτη και τελευταία φορά και το φώναζε σα να ανέβηκε στο βουνό περπατώντας, ότι τον 'έχωσα' (του έβαλα να κάνει δικιά μου δουλειά στη στρατιωτική ιδιόλεκτο). Ο ίδιος που παινευόταν το προηγούμενο βράδυ ότι δεν κάνει τίποτα.

Με μία πρόταση όλα τα παραπάνω: Νταηλίκια χωρίς νόημα.

Σήμερα νιώθω πάντως ξανά άνθρωπος. Εϊμαι μέσα στη ζέστα, δε φοράω αρβύλες και δεν κάνω τίποτα...

Υ.Γ. Ανθύπας μπήκε στο θάλαμο για επιθεώρηση και τσίμπησε από το κρεβάτι μου, που ήταν άφτιαχτο μιας και κοιμόμουν σε αυτό, λόγω ελεύθερου υπηρεσίας, το οικονομικό φύλλο της Καθημερινής (όχι το πολιτικό που απαγορεύεται), το πάτησε, το έβγαλε κλωτσώντας και ζήτησε από το θαλαμάρχη να την πετάξει στις "μπέμπες", αφού το σκίσει πρώτα... Εγώ δεν κατάλαβα τίποτα γιατί κοιμόμουν του καλού καιρού. Μα τι φοβάται; Μην τον βάλουν να διαβάσει το περιεχόμενο και δεν τα καταφέρει;

Συγγνώμη που γράφω λίγο αλλοπρόσαλα, αλλά είμαι και άρρωστος, τι να κάνουμε;

4 σχόλια:

Δημητρης Καμπερος είπε...

στο κείμενο αυτό, που βρίσκεται μπροστά από τουαλέτα, κάποιος πήγε να διορθώσει το αρχικό
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕ

και αντ' αυτού προσέθεσε ένα λάθος!!!

Από το επίπεδο του θαλάμου δε θα έλεγα πως αυτό έγινε σαν προχωρημένο φιλολογικό αστείο. Ακόμη και αν κάποιος το σκέφτηκε, το κοινό δεν υπάρχει!!

Το ότι η διαδικασία της τουαλέτας θα γινόταν μία ευχάριστη σουρεαλιστική εμπειρία, ποτέ δε θα το φανταζόμουν!

Ανώνυμος είπε...

τι να πει κανείς; εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζει ο στρατός..καλά έκανε η αδερφή μου τελικά που παράτησε τη ΣΣΑΣ :P

τώρα το αντιλαμβάνομαι καλύτερα

Αντώνιος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Δημητρης Καμπερος είπε...

εκεί που τελειώνει η λογική συχνά αρχίζει ο στρατός. Κάποιες φορές όμως ο στρατός είναι μπροστά από το ΜΟ της κοινωνίας και θα το αναλύσω αργότερα.


Η ΣΣΑΣ, αν αφορούσε την ιατρική, δεν είναι τόσο κακή επιλογή. Ένας στρατιωτικός γιατρός είναι σε καλύτερη θέση από το 50% των γιατρών που υπηρετούν. Όχι όμως ότι δεν υπάρχουν και καλύτερες θέσεις. Εύχομαι να είναι τώρα σε μία τέτοια.

Επίσης μην ξεχνάς πως τα διάφορα σώματα έχουν και διαφορετικό περιβάλλον με την Αεροπορία να υπερίπταται όλων και το Ναυτικό να δίνει ένα ανώτερο επίπεδο στις Ένοπλες Δυνάμεις...

φιλιά και στρατιωτικοί χαιρετισμοί!